Як зібрати семантичне ядро для сайту? Які фрази вписати в текст, як взагалі знайти ключові слова, які дозволять піднятися в топ-5 пошукової видачі Google і Yandex? Правильно підібрані ключові фрази, коректно сегментовані і рознесені по посадковим сторінкам, забезпечать гарне ранжування, ефективне seo просування і, як результат, нових відвідувачів (потенційні клієнти!) Будуть приходити на ресурс самі. Зручно і ефективно!

Як зібрати семантичне ядро: етапи підготовки

Перший і найважливіший етап – складання повного списку рубрик своєї продукції або розділів сайту, якщо це, наприклад, інформаційний ресурс. Зручніше за все використовувати таблицю Excel. Це буде той самий кістяк, за допомогою якого буде формуватися семантичне ядро.

Загальний алгоритм для збору семантики наступний:

  • • Аналіз статистики пошукових систем.
  • • Аналіз сайтів конкурентів з топ-10.
  • • Формування сегментованного СЯ.

Як знайти ключові слова, використовуючи сайти конкурентів? Тут допоможе сервіс Serpstat, що дозволяє швидко доповнити семантичну картину підбирань пошукових фраз, за якими ранжуються ресурси конкурентів. Аналізувати всі ресурси з топ-100 по кожному запиту довго, та й нема чого – досить переглянути перші 10-15 сайтів з цікавого запитом, склавши релевантні ключові слова для кожної зі своїх сторінок.

Доречі, підбирати семантику необхідно не для всіх сторінок. Наприклад, сторінки «Про нас», «Контакти», «Філософія компанії» та інші, що не грають особливої ролі в просуванні, можна залишити. Головне – підібрати якісне ядро для розділів, що генерують трафік. Це групи товарів, їх підрозділи і, звичайно ж, сама головна сторінка.

Як правильно скласти семантичне ядро: алгоритм і рекомендації

Після того, як список послуг і груп товарів зібраний, можна приступати наступного етапу – розносу семантики по сторінках. Зробити це необхідно так, щоб ключові запити в різних розділах не перетиналися.

Як зробити семантичне ядро ​​сайту? Стратегія SEO-оптимізації унікальна для кожного інтернет-ресурсу і формується в залежності від поставлених перед ним завдань. Трафік можна сформувати таким чином, що він буде йти лише на головну сторінку, на якийсь конкретний розділ або на конкретні посадочні сторінки всередині розділів. Наявність чіткого плану дій значно спрощує роботу SEO-оптимізаторів, а для замовника означає істотне здешевлення і прискорення темпів роботи.

Наступний етап – детальне опрацювання кожної зі сторінок сайту і складання релевантних мета-тегів Tittle і Description, а також заголовків рівня H1. І для інтернет-магазинів, і для інформаційних ресурсів, і для сайтів з пропозицією послуг важливо зібрати максимально повне семантичне ядро, яке не містить «сміття» і непотрібних запитів, нездатних забезпечити трафік.

На практиці опрацювання сторінки виглядає наступним чином:

  • • аналіз кожного запиту з даної групи і їх розбивка на високо- і низькочастотні;
  • • аналіз контенту сторінки сайту-конкурента по кожному запиту і визначення частотності ключових фраз;
  • • складання ефективного Tittle, Description і заголовка H1;
  • • визначення оптимального обсягу текстового контенту.

І так по кожному розділу і кожної посадочної сторінці.

Синоніми і перефраз – кращі інструменти для розширення СЯ!

Як правильно скласти семантичне ядро ​​сайту? Потрібно зібрати максимально повний список ключів – це допоможе поліпшити ранжування по кожному з них. На допомогу приходить синонімізація і перефразування, для чого рекомендується використовувати два найпотужніших сервісів: Serpstat і планувальник ключових фраз від Google. Інших сервісів, придатних для розширення СЯ досить багато, проте ці два найбільш ефективні.

Планувальник ключових фраз від Google: тут досить вказати назви товару / послуги (можна ввести кілька значень), після чого натиснути на кнопку «Отримати варіанти». Отриманий список можна скачати абсолютно безкоштовно. Сервіс Serpstat: тут також доступний експорт знайдених SEO-фраз для їх подальшого аналізу і обробки.

Після збору всіх варіацій необхідно виключити зайві: ті слова і фрази, які не релевантні, тобто не відповідають тематиці вашого ресурсу. Якщо цього не зробити, в майбутньому вони можуть привести до підвищення числа відмов, що в свою чергу негативно позначиться на загальному ранжируванні сайту. Відвідуваність зросте, але безрезультатно: рівень продажів і замовлень при цьому не збільшиться, а через відмови Гугл додатково знизить рейтинг сайту.

Stop-слова: позбавляємося відразу ж!

Слідуючи рекомендаціям про те, як скласти семантичне ядро для інтернет магазину, необхідно виявити в зібраному СЯ всі стоп-слова і видалити їх.

У список слів, що псують статистику, входять:

  • • фрази-віруси: «безкоштовно», «скачати безкоштовно», «без реєстрації і смс» і т. Д .;
  • • будь-які фрази, що згадують назви, бренди, типи, види продукції, придумані конкурентами;
  • • випадкові згадки міст, які не входять до географію вашого бізнесу;
  • • ключі з граматичними помилками;
  • • повні повтори ключових фраз.

Все це лише частина рекомендацій, як створити семантичне ядро.

Кластеризація семантичного ядра

Після чищення від «сміття» необхідно позбавити ядро ще від трьох якорів, погіршують ранжування:

  • • Запити, які мають мінімальну частотність.
  • • Фрази інформаційного характеру, що не мають відношення до товарів або послуг.
  • • Ключі, що не підходять за індивідуальними причин.

Кластеризація – це розбиття решти запитів по групах. Вона повинна проводитися в обов’язковому порядку – важливо, щоб на одній сторінці були одні ключі, а на іншій – інші.

Дооптимізація вже існуючого ядра

Жоден автоматичний сервіс не розуміє, як зробити семантичне ядро ​​бездоганним. Для цього в будь-якому випадку необхідна участь SEO-оптимізатора. Після видалення всіх дублів, стоп-слів і нерелевантних запитів необхідно заново проаналізувати зібраний список, але тепер вже вручну. Дооптімізація дозволяє поліпшити якість зібраних ключових слів на 20-30% і більш повно охопити цільову аудиторію.

Другий етап дооптімізаціі вимагає використання Serpstat. Він дозволить побачити, які фрази близькі до топу. Їх можна «підтягнути», підвищивши частотність в тексті, тобто кількість входження.

Додатково можна використовувати інструмент «Втрачені фрази» від того ж Serpstat, що дозволить доповнити сторінку фразами, які використовують конкуренти. Загалом, для входження в топ пошукових систем будь-які засоби хороші!

GS4B – ефективне СЯ для виходу в топ-5!

Створили новий ресурс і хочете зрозуміти, як швидко зібрати семантичне ядро? Вашому магазину вже багато років, асортимент розширюється, але продажі так і не ростуть? Змінили структуру, додавши кілька нових розділів і хочете їх оптимізувати, але не знаєте, як підібрати семантичне ядро? Довірте цю роботу професіоналам! Набагато простіше буде вирішити питання «під ключ», отримавши сегментований список ефективних запитів і мета-даних Tittle, Description, здатні вивести сайт на вищі позиції в пошукових системах!

GS4B – це гарантоване залучення цільового трафіку, і почати цей процес можна прямо зараз!