SOCIAL MEDIA MARKETING / SMM

SMM для COFFEE UCC

Кавова компанія

  • Мета проєкту

    Збільшити конверсії і підвищити лояльність Цільової Аудиторії (ЦА) до продуктів Компанії.

  • Результат проєкту

    За 3 місяці роботи ми не тільки збільшили кількість підписників в соціальних мережах (Facebook, Instagram) на 1000 осіб, а й підвищили якість і кількість конверсій.

img
img
Хід роботи

1. У зв’язку з конкуренцією на ринку, клієнт звернувся до нас з метою підвищення продажів кави та дегустаційних наборів.

2. Проаналізувавши сторінки в соц. мережах, було прийнято рішення оптимізувати візуальний стиль в Facebook і Instagram, з промальовуванням Highlights (актуальних Stories), з метою залучення нової ЦА і утримання старих клієнтів.

3. Була запущена ручна розсилка, що дозволило проінформувати ЦА про акційні пропозиції і самих продуктах. Під різний сегмент ЦА була налаштована таргетована реклама, з креативними офферами і рекламними макетами. Це збільшило кількість продажів і підписників на сторінках.

4. Для того, щоб не тільки продавати товар, а й утримувати користувачів, були розроблені механіки вікторин та опитувань, які залучали ЦА на сторінках.

Оформлення сторінок
img
img
img
img
img
img
Зв'яжіться з нами

Безкоштовна консультація по Вашому сайту