SMM

Кавова компанія

coffee-ucc.com

  • Мета проекту

    Збільшити конверсії і підвищити лояльність Цільовий Аудиторії (ЦА) до продуктів Компанії.

  • Результат проекту

    За 3 місяці роботи ми не тільки збільшили кількість передплатників в соціальних мережах (Facebook, Instagram) на 1000 чоловік, а й підвищили якість і кількість конверсій.

img
img
Хід роботи

1. У зв’язку з конкуренцією на ринку, клієнт звернувся до нас з метою підвищення продажів кави та дегустаційних наборів.

2. Проаналізувавши сторінки в соц. мережах, було прийнято рішення оптимізувати візуальний стиль в Facebook і Instagram, з промальовуванням Highlights (актуальних Stories), з метою залучення нової ЦА і утримання старих клієнтів.

3. Була запущена ручна розсилка, що дозволило більш точково проінформувати ЦА про акційні пропозиції і самих продуктах. Під різний сегмент ЦА була налаштована таргетована реклама, з креативними офферу і рекламними макетами. Це збільшило кількість продажів і передплатників на сторінках.

4. Для того, щоб не тільки продавати товар, а й утримувати користувачів, були розроблені механіки вікторин та опитувань, які залучали ЦА на сторінках.

 

Послуги по проекту:

— Зроблено аналіз ЦА і аналіз конкурентів Компанії.

— Оптимізовано сторінки в Instagram і Facebook з якісної упаковкою профілю (розробкою УТП, прорисовкой актуальних Stories в Instagram, зміною банерів в Facebook).

— Розроблено контент план для постів і Stories (опитування, вікторини).

— Запущені платні методи просування і розсилка для залучення ЦА.

Дизайн сторінок
img
img
img
img
Зв'яжіться з нами

Безкоштовна консультація по Вашому сайту