SMM

Страхова Компанія
TAS Life

  • Мета проекту

    Просування нового страхового продукту на ринку України – DOCTOR TAS (страхує від онкології і хвороб серця). Збільшення продажів.

  • Технології проекту

    Якісно наданий комплекс робіт з нашого боку підвищив впізнаваність продукту DOCTOR TAS серед Цільової Аудиторії і збільшив кількість конверсій.

    За 6 місяців роботи на сторінці в Instagram, створеної з нуля, зріс відсоток залученості, завдяки якісному і цікавому контенту і збільшилася кількість передплатників на 702 особи.

img
img
Хід роботи

1. Ще на етапі знайомства з проектом, ми розуміли, що тема продукту досить серйозна, тому потрібно було розробити концепцію просування продукту, яка б не відштовхнула Цільову аудиторію.
2. Ми впровадили персонажа – DOCTOR TAS, який фігурує в Контенті. Також розробили корисні тематики постів, пов’язані зі здоров’ям.
3. Так як продукт новий ми розуміли, що для роботи потрібно залучати блогерів і запускати якісну таргетовану рекламу, в результаті чого ми отримали потенційні Ліди від клієнтів.
4. Для того, щоб підвищити лояльність ЦА ми розробили різні інфографіки, пов’язані зі здоров’ям: «Тарілка здорового харчування», «Рак молочної залози», «Сімейний продукт DOCTOR TAS».
5. Також, пропрацювали інфографіку в Stories, щоб вони були не тільки корисними, а й цікавими до прочитання.

 

Послуги по проекту:
— Зроблено аналіз Цільовий Аудиторії і аналіз конкурентів Страхової Компанії.
— Створена сторінка в Instagram, з розробкою індивідуального дизайну під страховий продукт.
— Розроблено контент план і контент для постів і Stories (рубрики, опитування, конкурси, вікторини).
— Запущено платні методи просування – таргетована реклама і реклама у блогерів.
— Розроблено інфографіка та Чек-Листи для залучення Цільовий Аудиторії.

Дизайн сторінок
img
img
img
img
Зв'яжіться з нами

Безкоштовна консультація по Вашому сайту